Mart Smeets: Ik weet niet wie Tour wint

Mart Smeets was vandaag in Maastricht om zijn boeken te signeren en een praatje te maken met zijn fans en lezers. Een van de bezoekers vroeg Mart of hij kon vertellen wie de Tour ging winnen. Mart’s antwoord heeft hij genoteerd in het boek van de lezer. Bron: Twitter Roeljewel.

Eén reactie

  1. Tjonge tjonge, is die herbert dijkstra helemaal gek geworden. Dat deze man geen commentaar kan geven over de mooiste sport ter wereld is inmiddels bij heel NL duidelijk, maar vandaag heb ik me zo vreselijk zitten te ergeren!
    De prestatie van Lance Amstrong op deze manier voorzien van commentaar is 1, maar dat je durft te zeggen als “sportman” dat de prestatie van contador (hoe geweldig ook) velemale beter is dan je Armstrong ooit hebt zien doen!
    Deze B atleet die alleen bij de olympische spelen de blokjes op de schaatsbaan mocht leggen durft dit te zeggen, zou voor de NOS reden moeten zijn hem op staande voet te ontslaan.
    Ik hoop dat er iemand bij de nos eens wakker word en bijvoorbeeld micheal boogerd laat plaatsnemen naast maarten.

    Ik heb geen worden voor dei herbert dijkstra!

    Niels

Geef een reactie

